Necessito saber si és normal, consells?
Primer de tot, gràcies per tot el que feu :)
Ara sí, se'm fa bastant raro preguntar això però necessito saber-ho. El que em passa és que quan em masturbo i arribo a l'orgasme sembla que em pixi o directament em pixo, i no sé si és normal. A vegades evito arribar a l'orgasme per no mullar res. Però llavors que faig? No em masturbo per no pixar-me a sobre? No sé que fer...
A més a més em fa por que si més endavant tinc una relació sexual em passi això, seria molt vergonyós. Em podríeu donar algun consell?
Agrairia una resposta, moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Segurament es tracti d'ejaculació femenina, n'has sentit a parlar?
L'ejaculació femenina s'expulsa per la uretra (pel mateix lloc d'on surt el pipí), i per a arribar-hi cal estar molt connectada, conèixer molt bé el propi cos i estimular d'una determinada manera a la zona G. Si el líquid s'expulsa per la vagina, aleshores és lubricació vaginal, flux i pot aparèixer de forma espontània, ja que és una forma del nostre cos per protegir la vagina, o relacionada amb una estimulació sexual.
Si més endavant comparteixes la teva sexualitat amb algú, no t'has d'avergonyir pas, no es tracte de pipí aquest líquid que expulses, per tant tranquil·la.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas