Saber una opinió
Hola!
M'agradaria que em puguessiu ajudar o bueno, saber la vostra opinió. Perquè semblarà o és una tonteria però últimament li faig moltes voltes.
El que no paro de pensar és que no he tingut mai novia i en canvi molts dels meus amics/es sí, i no entenc com troben a la persona amb qui connectar i jo mai ho he fet. Sóc lesbiana i sé que hi ha menys gent lgtb+, però n'hi ha igualment! I és com que sento la necessitat de poder compartir les coses amb algú de manera més profunda, pensaments, sentiments, contacte i tot suposo.
I és que és increïble perquè no m'ha agradat ningú, ni he fet mai cap petó i vull que arribi ja però només tinc la sensació de distància infinita.
Intento centrar-me en mi al màxim, gaudir d'aquests anys, aprendre i fer moltes coses també amb la família i amics/es, però encara així aquest pensament sempre torna al meu cap.
Què en penseu?
Moltíssimes gràcies. <3
Laura Centellas

Hola!
Tenir ganes de tenir parella no és dolent, simplement és una senyal que ens sentim preparats/des per compartir un projecte amb una altra persona. El problema apareix quan aquestes ganes es converteix en una "necessitat" i ho vius com una obligació. Aquí comença a ser una mica tòxic.
Per tant, està perfecte que estiguis amb la teva famiía i amistats! I si vols pots començar a conèixer gent nova, ja sigui quedant amb persones conegudes que et presentin altres persones, com apuntant-te a alguna extraescolar o a través d'alguna comunitat de xarxes.
Mou i busca persones per conèixer. Més endavant ja veuràs si aquestes persones tenen possibilitat de ser algú més íntim... ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas