el menjar
El que hem passa es que quan estic menjan, hem sento culpable perque penso que no ho tindria k estar fen ja que despres hem queixo sobre que no estic agust amb el meu cos.
Avegades he intentat vomitar pero poques vegades ho he aconseguit.
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per consultar i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens expliques et sents culpable quan tens gran ingesta de menjar. La culpabilitat és una emoció com qualsevol altre. Per entendre les emocions, el que hem de fer és saber quan apareixen, identificar la situación que les genera. Ja saps quina és la situació que et genera sentir culpabilitat, pel que el següent pas és intentar evitar aquesta situació per a que no et generi culpabilitat. Per què tens aquestes grans ingestes? Creus que hi ha alguna cosa que et provoqui menjar més?
La relació saludable amb la menjar, és l’equilibrada, la que puguem menjar de tot sense extrems. Tots els aliments ens aporten nutrients que el nostre cos necesita per tenir energia, els necessitem tots. Si segueixes sentint culpabilitat, des de l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia et poden ajudar, trucant el 934549109. Tenen un servei d’acollides gratuites per a ajudar-vos, un espai per tu. Una abraçada!
La Laura Centellas