Masturbació anal
Hola desde fa temps em dona curiositat la masturbació anal pero no se com fer-ho d'aquesta manera, com ho haig de fer per gaudir plenament?Com s'ha de estimular l'anús? Em podeu ajudar, gracies!
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, sense presses i buscant un lloc on puguis estar tranquil i sense interrupcions.
L'anus és un esfínter que no lubrica de forma natural, per tant, un element clau serà que tinguis a mà lubricant per tal de poder estimular la zona sense fer-te mal. Com sempre, important també la higiene, tenir les mans netes, ungles ben tallades... i rentar-se bé les mans en finalitzar o abans de tocar qualsevol altra zona del cos.
Per començar pots acaronar la zona, ben lubricada, i anar descobrint quines sensacions et produeix. Si et ve de gust, i estàs relaxat, pots provar d'introduir, a poc a poc, un dit... Si volguessis introduir algun objecte, que sempre siguin objectes fets per aquest ús, que tinguin un topall a la base perquè no quedin atrapats dins del recte.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas