Sexe
Holaaa
Tinc 13 anys y vull tenir sexe pero no tinc clar si a la meva edat es correcte ni on fer-ho, no tinc parella, però vull provar-ho
Laura Centellas

Hola,
Que la teva curiositat pel sexe augmenti a l'adolescència és habitual.
Més que mirar l'edat que tens, és important que ho facis quan realment et sentis preparat per fer-ho i que sigui amb la persona que tu vols, quan tots dos vulgueu, sense cap mena de pressió. No cal tenir pressa, tot arribarà i tindràs l'oportunitat de provar-ho.
Si ara mateix no tens parella, potser pots aprofitar per descobrir i conèixer millor la teva sexualitat, que t'agrada, com t'agrada l'estimulació, etc. i quan arribi el moment, ja arribarà! No cal córrer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas