Sóc la q vol estudiar Filo. Cat i té dubtes...
Fa poc us vaig escriure amb el dubte de si devia preguntar ja o esperar un poc a les meues profes sobre la carrera de Filologia Catalana, em diguereu que preguntara ja.
Fins ací tot bé, ara, com ho pregunte, pq no vull que pensin que és per fer "la pilota", (en la meua classe, el meus companys són molt d'això), ni res d'això.
Hauria d'en numerar els passos. (tinc sols el primer, m'agradaria si em poguéssiu ajudar a redactar els altres)
1. Buscar a la profe en el pati
2.
3.
4.....
Moltes gràcies per la vostra ajuda 💗
Laura Centellas

Hola!
Està molt bé que vulguis tenir una pauta per enfrontar-te a situacions que veus complicades, però tingues present que és això: una guia. Que pot ser que no surti tal com ho has programat i que t'has de centrar en l'objectiu: aconseguir informació. (no perdis l'objectiu de vista).
1. Buscar a la profe al pati/passadissos/final d'alguna classe.
2. Preguntar-li si algun dia et pot donar una mica d'orientació sobre les carreres.
3. Esperar si s'ofereix en aquell moment o buscar un altre moment que us vagi bé.
4. Explicar-li el teu dilema i fer la pregunta clara.
5. Escoltar la resposta i meditar-la durants uns dies o setmanes
Esperem haver-te ajudat una mica ;)
La Laura Centellas