Em podeu dir Luna NECESITO UN CONSELL D'AJUDA
Hola tinc 15 anys i he decidit que vull millorar la meva condició física, per fer esport i millorar el meu cos i estar més activa. El problema es que la meva tutora no vol que aprimi ni faci esport perquè te por que deixi de menjar ,ja que vaig patir ja fa uns anys de problemes alimentaris, la cosa es que jo no vull deixar de menjar al contrari vull menjar bé tot el que em posin al plat però vull fer esport per estar activa i estar millor per jo mateixa ja que he engoradat bastant .Que em recomaneu adolescents? Que puc fer? (espero una resposta sincera ja que es la primera vegada que parlo per una web de internet i no tinc molts amics i no puc parlar per la meva casa)
Laura Centellas

Bon dia, Luna! Primer de tot, gràcies per consultar i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens expliques vols millorar la teva condició física però el teu voltant no hi està d'acord. Si anys endarrera vas tenir algun problema amb l'alimentació, és comprensible que no vulguin que tornis a "controlar" el menjar. Tu mateixa dius que vols fer esport perquè has "engreixat bastant", no perque vols estar més activa. El que et recomanem és que escoltis al teu entorn, i si vols millorar la condició física per estar més activa, i no per aprimar, parla-ho a casa i busqueu ajuda a un professional perquè pugui definir una alimentació específica per a tu, pel teu cos i pugui tenir un control del que estas fent, un nutricionista per exemple. Pensa realment per que ho vols fer. Una abraçada!
La Laura Centellas