Urgent: enamorament
Benvolguts,
Us escric per a que em doneu consell i em resoleu un dubte que tinc...
1.- M'estic enamorant? Us explico... Fa molt poc que he conegut a una noia, d'entre 26 i 28 anys, pel Voluntariat per la Llengua. Concretament, la primera trobada presencial va ser el 16 de setembre, i ens hem vist regularment, un dia a la setmana. Des del primer dia que l'he vist, m'ha atret: m'agrada físicament, doncs literalment, sembla una nimfa cada vegada que la veig amb el vestit que porta, la seva mirada encisadora, els seus cabells a rínxols daurats, etc, sembla una princesa extreta d'un conte de fades. I no me la puc treure del cap... L'única manera de fer-ho, ha estat escrivint-li dos poemes. Cada vegada que ens despedim, tinc ganes que arribi la pròxima vegada per veure-la.
2.- De ser així, tan sols en tinc 19 (enguany, al desembre en faré 20). Què m'aconselleu que faci? D'aquí a un temps puc demanar-li per sortir, malgrat la considerable diferència d'edat que ens separa? O millor tenir-la com a amiga? Gràcies.
Ben cordialment,
Un jove embriagat per la vida.
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques sembla que aquesta noia t'ha impressionat moltíssim!! i... és probable que aquest neguit que sents, les ganes de veure-la, la descripció que en fas... siguin símptomes d'enamorament! Benvingut!
Pel que fa a la segona consulta, ho has de valorar tu. No sabem què sent ella, però està clar que la diferència d'edat i de moments vitals existeix. Tu mateix has de valorar si vols declarar-te, si vols esperar un temps o si prefereixes no exposar els teus sentiments. És la teva decisió i quan ella sàpiga el que sents, hauràs de respectar la seva resposta. No et podem dir més, ens sap greu!
Una abraçada!
PD: Gaudeix d'aquesta sensació, és molt agradable i divertida ;)
La Laura Centellas