No he pogut més
Hola, primer de tot gràcies per la vostra feina i ajuda!
Avui quan estava a classe, m'ha agafat un "atac" perquè jo em volia atrevir a parlar a classe (cosa que em genera ansietat), peró la professora li ha dit a la de la vora (que té com una especie de rivalitat amb mi i que no té problema en parlar a classe) i m'ha mirat com amb una mirada que m'ha produit aquest atac. En un moment m'ha entrat moltes ganes de plorar i tenia com la respiració rara (i ara només de escriureu em torna a passar), tinc com la sensació de voler trencar algo i de cridar molt fort. Com que la professora ha continuat explicant al meu cap només sonava un audio que vaig sentir a tiktok que en angles deia cridant calla calla calla, i aixó era el que jo volia fer peró podia, ja que la professora no ens deixa anar al labavo i no em podria desfogar allá, així que com altres vegades he fet quan em sento així em volia clavar les ungles a les mans, pero avui les tinc bastant curtes i no em feien sufucient "efecte", així que m'he comença't a "rascar" un braç amb molta força i feia respiracions profundes. En aquell moment ha sigut com una lliberació, peró quan ja s'em ha passat he mirat i... han quedat marques, sort que ara vaig sempre amb sudadera i ningú ho veura.
Ara escribint aixó m'ha tornat com la pressió que m'estressa, tinc la respiració accelerada i estic tremolant i per calmar-me he tingut de tornar-me a rascar el braç.
Espero la vostra resposta :)
Laura Centellas

Hola!
Quan et venen aquests atacs és natural que vulguis calmar-te fent alguna acció. Generalment, si ens fem dolor (rascar-se, clavar-se les ungles...) ens despista del dolor real que ens provoca aquella situació.
Com dius, si haguessis pogut sortir hauries pogut cridar, però en aquell moment tampoc era una opció. Així que potser t'aniria bé que comencis a practicar la respiració profunda. Centrar-te en l'entrada d'aire al teu cos, en el seu recorregut, en els canvis en la teva panxa... intentar fer-ne 4 o 5 fins que puguis retornar a certa calma.
Tot i així, potser podries parlar amb el teu tutor/a sobre la teva participació a classe. Comenta-li el que et passa i demana-li ajuda. Potser trobeu una solució ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas