-
-
Any: 2005
Comarca: Vallès Oriental
Data: 06/10/21 03:29
Preocupada
M’estic prenent pastilles anticonceptives desde fa 6 mesos cada dia a la mateixa hora. Cada mes em venia la regla cuan tocava, per aquest més no m’ha vingut. Vaig sagnar tan poc que ni vaig tacar. Em fa molt mal la panxa com si hagués de venir. Vaig passar per un moment traumatic fa poc. He tingut relacions sexsuals.
No se que fer, m’espero una mica? Hauria d’haver baixat fa dues setmanes
Laura Centellas
Laura Centellas
Data: 07/10/2021 16:56
Hola,

Amb les pastilles anticonceptives pot passar que el sagnat sigui menor. Igualment, cal valorar si hi va haver algun oblit d'alguna de les pastilles, o vas tenir vòmits/diarrees, o vas estar prenent algun tipus de medicaments, que poden afectar a l'eficàcia de la pastilla. Si creus que podries estar embarassada, el primer seria fer-se un prova d'embaràs per descartar-ho.

Si segueixen els dolors, et recomanaríem que vagis al metge i ho comentis perquè pugui valorar-ho.

Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!

Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
--
La Laura Centellas t'ha moderat el missatge amb el suport de Mariona Busto, psicòloga experta en sexualitat. 

Moltes gràcies per la teva consulta!
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.
Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a l'ACPC
 
Amb la col·laboració de: