Palles
Holiii
Fa uns anys mirava porno i em masturbava, pero porto un mes sense fer res perquè em semblava brut.
Em pot afectar al tenir relacions o en qualsevol altra cosa?
Mersii per tot
Laura Centellas

Hola,
No sabem si et refereixes a si la pornografia pot afectar a l'hora de mantenir relacions sexuals o si el fet de portar un mes sense masturbar-te pot tenir afectacions... així que respondrem a les dues qüestions per si de cas ;)
La pornografia és ficció, per tant tot el que hi veiem és fals, no és un documental. Per tant, és important tenir en compte aquest aspecte, perquè sovint veiem que moltes persones adopten la pornografia com a model a l'hora de mantenir relacions sexuals i això sí que pot portar dificultats importants quan mantenim relacions sexuals compartides. Val a dir també, que són pel·lícules dirigides a un públic major d'edat.
Pel que fa a no masturbar-te des de fa un mes, no passa res, no tindrà afectacions quan vulguis mantenir relacions sexuals.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas