Menjar
Hola bondia, voldria consultar un asumpte que hem te una mica precupada, quan arribo de l’insti no tinc gana, pero esque despres per la nit tampoc i ma mare s’esta enfadant, ella es pensa que ho faig perque no estic agust amb el meu cos, pero no es aixi, jo estic be, pero crec que l’insti hem crea una especie d’ansietat que hem treu la gana. Moltes gràcies
Laura Centellas

Bon dia! Pirmer de tot, gràcies per consultar i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens expliques sents que l'escola et crea una angoixa que et fa tenir menys gana. Les emocions estan molt connectades amb el nostre estómac, quan ens posem nerviosos perdem la gana o potser en tenim molta i quan estem tristos el mateix. Com bé saps, els aliments són necessàris i vitals i per això la teva mare deu estar preocupada. Et donem algun recurs per rebaixar aquesta angoixa i que no es vegi reflexada en el menjar. Quan sentis angoixada per un examen, perquè et fan mal, o que et sents més trista per alguna situació, intenta posar paraules al teu patiment, expressar amb els altres el que ens fan sentir o estem sentint. També ho podem fer encara que sigui en un paper escrit. Quan posem paraules als sentiments, d'alguna manera es rebaixen, és com si per la boca treiessim el pes de la motxilla que portem. Expressa i veuràs com aquesta angoixa baixarà. Una abraçada!
La Laura Centellas