no entra
hola, laltre dia vam intentar ferho amb el meu novio (soc una noia amb vulva) i el cas es q primer de tot no trobavem el forat (mai mhe fet dits ja que no se com es fa tot i haverho intentat) els 2 som verges. total q despres el vam trobar i va entrar una mica pero a mi em feia molt molt de mal aixi qur vam parar. es normal q em faci tant de mal?? i hi ha alguna possibilitat fe que no em pogui entrar??
mersii
Laura Centellas

Hola,
És important que ens coneguem a nosaltres mateixes, igual que sabem com són les teves mans, els teu genolls, la teva boca o els teus peus, hauríem de saber com és la nostra vulva. Reconèixer totes les seves parts.
Per tant, t'animem a que puguis agafar un mirall i que puguis mirar-te la vulva, que ubiquis totes les zones, uretra, clítoris, entrada vaginal, anus, llavis, tot. Si t'animes també pots explorar-te de forma tàctil, quina sensació et produeix, és suau? és rugós? quina temperatura sents?...
Conèixe'ns és important!
D'altra banda el dolor, és habitual que les primeres vegades estiguem més tenses i nervioses, i és important que si hi ha dolor, parem. El dolor i el plaer no són bons amics (quan el dolor que sentim no és un dolor desitjat).
No us centreu en la penetració, centreu-vos en decobrir-vos, ensenya-li com t'estimules tu i què t'agrada i que ell t'ensenyi a tu com li arada a ell.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas