ajuda!!!
Hola! El cas és que vull convidar al meu nòvio i les meves amigues a casa per la festa d'aniversari dels meus 17 a la primavera. Però al meu pare no li cau bé per una cosa que va passar d'uns gelos molt forts que a mi em van destrossar, a la meva mare sí, sempre i quan jo no estigui trista. Però ara ja estem bé! El meu pare no sap que som novios (la meva mare si). Com puc fer perquè mel deixi convidar? Ja n'hem parlat però li he dit que som amiccs i m'ha dit que ja veurem. Els meus pares ja el coneixen, però el meu pare no em deixa dormir amb ell. Què de fer? En principi, es una festa sorpresa, jo no sé ni quin dia la farem, però els convidats sí que els hi estic dient als meus pares. I ja de pas, que faig per què no ens senti si follem? Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Sabem que tens moltes ganes de convidar-lo i que vols una resposta ja, però a vegades val la pensa deixar-ho reposar.
La festa és a la primavera, oi? doncs potser després de les festes de Nadal pots tornar a treure el tema de la teva parella.
De moment és imporant que el teu pare vagi veient com et tracta la teva parella, que vegi que realment va ser un moment puntual i que pugui confiar en ell. El teu pare necessita un temps per comprovar si et tornarà a fer mal o no. Per tant, com que tenim la sort que fins a la primavera no és la festa, deixa que es vagin coneixent una mica més ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas