Estudis i inseguretat
Estic a bachillerat i estic molt preocupada ja que no se com estudiar, veig als meus amics que estudien fan exercicis i treuen moltes mes bones notes que jo, jo estic tot el dia a casa estudiant i hem distrec i penso que no arribaré a la carrera q m’agrada ni res, a mes menjo molt perque m’estreso moltíssim i sento que no arribaré a ser ser a la vida i em sento molt malament amb mi mateixa , tan físicament com el veurem que ho estic fent malament. M’he fet un horari i tot pero es que tampoc jem serveix, penso que m’hauria d’haver anat a un cicle , pero ara no puc marchar perque no puc perdre un any, peque no vui , no tinc temps per a res nose que fer. També m’agradaria aprendre anglès pero esk no se com fer-ho, intento veure pelicules i tot pero sóc un desastre
Laura Centellas

Hola!
Sembla que t'has atabalat una mica i s'està fent una muntanya!
Quan tenim un problema és important poder comptar amb les persones que ens poden ajudar. En aquest cas potser podries parlar amb el teu tutor/a sobre l'organització dels estudis. És cert que una part dels aprenentatges de batxillerats és aprendre a gestionar el propi temps, però també està bé reconèixer quan es necessita una ajuda, no trobes?
Així doncs:
- Demana una tutoria amb el teu tutor/a i explica-li les teves dificultats.
- Valoreu si necessiteu un suport extra (classes de repàs o acadèmia) per ajudar-te a organitzar-te i a aprendre a estudiar.
- No et posis objectius poc realistes, val més "poc i constant" que no "molt en un sol dia". Intenta fer una mica cada dia.
- Descansa una part del cap de setmana. Si et passes els 7 dies estudiant sense descansar, el teu cervell es pot bloquejar una mica per cansament.
- Intenta fer activitat física per refrescar i oxigenar-te.
Escriu-nos i ens expliques com t'ha anat la tutoria.
Una abraçada!
La Laura Centellas