AMIGA
Holaaaa!!
He somiat tres vegades amb relacions +18 amb una amiga... que significa?
Us explico els somnis:
1r --> Estàvem a classe i li picava el cony, així que es rascava la zona davant meu tota l'estona (AMB roba).
2n --> S'aburria a classe i la masturbava amb els meus dits (amb roba a excepció de la zona del cony).
3r --> Estàvem a un llit i no parava de fer-li sexe oral amb dits (SENSE roba).
No sé si vol dir que m'agrafa o que, ajuda si us plau, tinc molts dubtes i estic insegur dels meus sentiments.
Gràcies de tot cor.
Laura Centellas

Hola,
Pel que expliques, i tenint en compte que no et coneixem, el que sembla és el que descrius, sense poder interpretar què significa per a tu tenir aquests somnis. És a dir, enetenem que has tingut 3 somnis eròtics amb una amiga, punt.
El que signifiquen o no, no ho podem saber. Només dir-te que a vegades els somnis, somnis són, igual que les fantasies. No significa que desitgem el que fantasegem.
Potser podries reflexionar sobre quin tipus de relació teniu, si t'està bé com esteu o no. També què et transmet la teva amiga, com és i com sou quan esteu junts...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas