No sé com dir-li
Hola,
Estic sortint amb una persona des de fa uns mesos, però ara no sento el mateix que quan vam començar. Em segueix agradant, però no TANT. No estic segura de voler continuar amb la relació, no tant per ell, sinó més per mi, és com que lo de tenir parella no m'acaba d'agradar ara mateix, com que m'he cansat, ns. El cas és que no sé com parlar amb ell, perquè crec que no entendrà el que vull dir ja que no entén les indirectes i jo no sé com explicar bé el que vull i sento. A més, no sé si hi hauria algun tipus de punt mig, perquè com he dit, ell m'agrada.
Mersii :))
Laura Centellas

Hola!
Doncs si no n'estàs convençuda és important que trobis la manera de dir-li. Explica-li el que ens has explicat aquí: S'entén perfectament. T'agrada aquesta persona però no tens ganes de tenir una relació formal.
Si vols pots pensar la formula per seguir junts sense l'etiqueta de parella i llavors ell també podrà escollir si li sembla bé, si fa alguna altra proposta o si ho deixa. Tots dos podeu escollir.
Recorda que la clau en una relació és la honestedat. Si no estàs bé, fes-li saber. Si no ho entén amb indirectes, ho hauràs de fer de manera més directa.
Molts ànims!!
Una abraçada!
La Laura Centellas