Antidepresius i alcohol
Hola, per raons personals m'he de pendre fluoxetina, he buscat info per si mentres estic en tractament puc beure alcohol, hi ha gent que diu que sí, i d'altres que no.
M'agraderia saber si puc beure en alguna festa o no i quins serien els efectes secundaris.
Gràcies
Laura Centellas

Hola! Nosaltres no som metges, de totes maneres el prospecte del Prozac (fluoxetina) assegura que no es recomana prendre alcohol mentre s'està en tractament. Per altra banda, més enllà d'això, si estàs prenent aquest fàrmac és perquè no estàs passant un bon moment i, per tant, el recomanable és post-posar el consum de qualsevol substància psicoactiva fins que tornis a estar en plena forma. Alhora recorda que els efectes de les drogues no depenen només de la substància, sinó del context i de la persona, per això et recomanem no fer-ho.
De totes maneres és un tema que també seria bo comentar-lo amb el metge o psiquiatre que t'hagi receptat el tractament.
Esperem haver-te ajudat! Una abraçada
La Laura Centellas