somnis
hoolaaa bueno primer d tot gràcies per fer aixo del consultori!
es bastant una tonteria però bueno. el q passa es q estic una mica amoinada pq sempre somio en coses molt rares i tristes. emplan somio q estic a la guerra o que una amiga sen ha danar a viure a nosequin pais super lluny, o que el c tangana em vol matar i em forada el peu amb una bala. i coses d'aquestes. es molt raro i no m'agrada gens somiar en aixo pq ho passo fatal saps?
i nose nomes es per si vol dir algo o ns...
gracies altre cop! <3 <3 <3
Laura Centellas

Hola!
No, els somnis no volen dir res, no tenen cap missatge "ocult" que hem d'endevinar.
Els somnis simplement son pensaments ordenant-se. El que passa és que durant la nit no hi ha el filtre del nostre cervell i els pensaments van al seu aire, barrejant realitat amb idees, il·lusions, pensaments, records...
De la mateixa manera que durant el dia tenim pensaments que eliminem perquè són mentida o no són reals, durant la nit també apareixen.
Intenta no focalitzar-te ni reviure el que has somniat, per evitar que durant la nit apareguin de nou. D'aquesta manera, si no els dones atenció, s'aniran esvaïnt.
Una abraçada!
La Laura Centellas