Tristesa
Hola, fa molt de temps que no etic be i no se que hem pasa, igual estic be que estic malament pero no se el motiu, vec coses alegres i hem venen ganes de plorar i aixi succesivament, nose que hem pasa ni yo mateixa ni ho se averiguar sol se que crec que estic fen mal als que hem rodeixen com la meva parella, pares etc.. Se que jo no soc jo i tampoc hem se trobar. Tampoc hem sento completament satisfeta del meu dia a dia es dir un treball que no m'apasiona un dia a dia aburrit, ja no tinc molt interes en sortir amb les meves companyes i estic amb la meva parella( en aquest tema bé) pero nose ni soc jo ni soc feliç ni crec poder-ho ser mai. Crec que necesito ajuda als moment de alegria sento tristesa sense cap motiu, i hem proucupa com de repen sense cap motiu penso en tot i també hem venen ganes de plorar. Si hem podeu ajudar ho agrairia. Moltes Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Potser aniria bé que busquessis ajuda professional. Sembla que hi ha cert malestar amb el teu dia a dia però que no acabes de trobar exactament què és.
És cert que tots tenim males temporades on estem amb els ànims més decaiguts i veiem el futur més negre, però és important poder demanar ajuda per evitar que s'allargui aquesta sensació.
De moment intenta centrar-te en buscar cada dia 10 minuts de plaer (un cafè/infusió, una mica de sol, una estona de riures, una bona abraçada, una lectura....). Només 10 minuts de benestar. No t'exigeixis estar tot el dia bé. Només aquesta petita estona. D'acord?
Torna'ns a escriure per saber com estàs.
Una abraçada!
La Laura Centellas