Consulta
si portu parlant amb un noi fa 4 mesus i ens vem veure 3 dies el primer mes abans de començar l'institut i después m'ha anat dient doncs que no tenia temps pero en canvi surt amb els amics i doncs tampoc vol que menvagi amb un altre que faig
Laura Centellas

Hola!
Aquí has de valorar què t'aporta la relació. Si sents que no et prioritza i que no t'acaba de tractar bé, hauràs de prendre una decisió.
Les persones que ens importen les cuidem, les valorem i els hi dediquem temps. Si no ho fa amb tu... potser no ets tant important per ell com et diu. Per molt que et digui que no vol que marxis, ho ha de demostrar amb gestos. Si tu vols quedar amb ell i ell mai no pot.... què t'està dient aquest gest?
Sabem que és dolorós viure aquesta situació i prendre una decisió. Pren-te el temps que necessitis i si vols comparteix-ho amb persones del teu entorn que t'estimin.
Una abraçada! nosaltres seguim aquí
La Laura Centellas