No se k fer
~ Hola ~
Doncs jo soc d'aquelles persones k sempre treu bones notes i e porta bé, aquest curs he vist que les coses ja no em van tant bé, tant pels estudis com per l'amistat.
Primer de tot, només començar el.curs i començo a treure més males notes, i jo sé que és pel mòbil i també m'estresso per què tinc molta pressió tant pels companys com la família
Pel que fa les amistats, tinc grup d'amics de 6 persones i aquest any ens han separat (3 per classe) i a l'altre classe hi va una persona que des de l'any passat està fent el que vol amb nosaltres. Jo crec que això de canviar de curs li va molt bé per qué només es va quedar amb les persones que vol. Doncs ja al començament de curs em tingut problemes, amb que manipula i veig que dos grans amics meus es van allunyant de mi lentament. hi han amics que no ho noten però jo siç
Perdó per allargar-se tant, però em vull d'esfogar i poguer tornar al any passat
PD: Tb em preucupa que tot passa massa ràpid, hi ha gent que t parella tothom creix i canvia i jo segueixo igual... I tb crec que la gent per ser la "bona nena " em diexa de banda i l'ignora bastant.
En fi! Moltes gràcies pel la vostra feina i sisplau responeu <3 <3
Laura Centellas

Hola!
Sembla que s'estan barrejant moltes coses! Segurament tota aquesta dificultat amb les amistats acaba afectant a la teva atenció i concentració a classe. Si estàs preocupada per un tema, a vegades és difícil concentrar-se en estudiar.
Així doncs, intentem separar-ho.
- AMISTAT. és molt dur quan una persona intenta separar un grup. Si vols pots parlar amb aquestes amistats i explicar-los la teva sensació d'allunyament. A veure com ho veuen. Si després de parlar-hi continuen igual... hauràs d'acceptar la seva decisió. Pots aprofitar el canvi de classe per intentar conèixer altres persones i veure si hi tens alguna cosa en comú. Evita obsessionar-te només amb aquestes amistats. Dona't un termini de temps per ampliar el teu cercle de relacions.
- ESTUDIS. Intenta dedicar cada hora de classe a centrar l'atenció durant 40 minuts. Si tens preguntes, fes-les (és la millor manera d'aprendre!) i si creus que t'aniria bé un reforç a casa particular demana-ho a la teva família. Ja veuràs com t'ajudaran a buscar una solució.
Agafa aire i respira.
Poc a poc, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas