estudiar psicologia
holaa!! Vaig veure a una persona que hos preguntaba sobre qué estudiar de forense i la veritat que manifiesta molt be que em diguessiu q fer per agafar psicología, no trobo res en lloc. Em podrieu dir els diferentes tipos de batxillerats que puc fer? Algun titol?
Moltissimes gracies de veritat
Laura Centellas

Bon dia,
Tant el batxillerat científic/sanitari com el social podrien ser una porta d'entrada a la psicologia. Et passem un enllaç on pots veure tots els batxillerats que s'ofereixen actualment (
)  i dir-te que també hi ha l'opció de fer un batxillerat de 3 anys (
).
Una altra opció que és perfectament vàlida encara que tardaries més a arribar a la Universitat és la de fer un cicle mitjà, després un superior i per últim fer les proves d'accés a la Universitat. L'avantatge d'aquesta opció és que són estudis més específics que ja et permeten començar-te a endinsar al món professional.
Esperem haver-te ajudat i ja saps que ens pots escriure sempre que ho necessitis!
La Laura Centellas