Festa?
Hola,
tinc un lio que no veas. Bàsicament em sento presionada pq a mi pues no és que m'agradi molt sortir de festa (prefereixo quedar-me a casa), però clar els de la classe surten i eso i pues sento que si no surto amb ells no m'acceptaran o que quedare desplaçada del grup. Em sento presionada i sento que si dic que no pq no m'agrada sortir de festa pues que em mirarant diferent. Què puc fer?
Laura Centellas

Hola!
Ostres! Doncs aquí hi ha un conflicte amb les aficions. Sembla que amb els teus companys de classe teniu aficions i interessos diferents. Per tant, pots intentar algunes coses:
- Sortir de tant en tant amb ells (sabent que ho fas per la vostra amistat) i demanar que també mostrin interès en els teus plans.
- Buscar altres persones que se sentin com tu. Segurament hi ha altres persones del grup que tampoc gaudeixen de sortir de festa. Busca-les i busqueu plans alternatius.
- Pren la iniciativa i fes propostes d'activitats com excursions, bolera, cinema... Segur que s'hi apunten! Així també compartiu una estona.
Busca l'equilibri que et faci sentir bé amb tu mateixa.
Una abraçada!
La Laura Centellas