amistats i tristesa
Hola, a principi de curs ens van separar al meu grup d'amigues, una amiga i jo anem a una classe i l'altra va a una diferent. A mesura que ha anat passant el temps m'he anat entrant de que elles dos ha creat grups en altra gent ( tot el grup d'amigues) i a mi no m'han dit res, hi vaig restar importància perquè a la fi i al cap això no importa. Ara sempre estab les dos juntes, no em parlen i l'altre dia que els vaig parla se'n reien i tot eren disculpes. A dia d'avui passa el mateix i dintre daquest grup s'ha creat un grup de tres on em critiquen. Sóc una persona molt sensible i des que ha passat això no puc evitar plora en tot moment, i com que estic molt frustrada ho pago amb els meus pares.
Agrairia una resposta vostra ja que no se que fer i tinc una vida fora de control. Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Les amistats han de ser un espai on ens sentim còmodes, valorades i ens aporti benestar. Si no és així... potser haurà de redefinir la relació.
Sembla que aquestes noies no t'estan tractant del tot bé, pel que dius ja has parlat amb elles i no hi ha hagut cap canvi, així que potser t'hauràs de plantejar conèixer altres persones i veure si teniu coses en comú.
Intenta fer treballs amb altres persones, quedar amb algú de l'extraescolar que facis i obrir el teu cercle de coneguts.
Sabem que és difícil però és important que busquis aquelles persones que et tractin bé.
Una abraçada!
La Laura Centellas