Tlp? Estrès? Bat?
No sé que em passa però Porto temps fixant-me en què tinc episodis on em sento super bé, Feliç, amb energia i moltíssimes ganes de viure i altres vegades que he arribat a pensar en el suïcidi i que em sento sense cap mena de ganes de fer res... A vegades estaria dormint tot el dia per tal de no llevar-me perquè no tinc gens de motivació. No ho sé... Sento que va per fases i sovint els estats d ànims (sense comptar l ansietat, q mai se n va), són molt contradictoris... I cal dir q el 4 anys he viscut situacions molt heavys com la mort d un familiar proper, un ex toxic, 2 intents de suïcidis d amics, etc. La situació en aquell moment em superava i no podia pendre atenció a classe, ni a les lectures i vaig passar d treure un 9 a angles l any passat en un exàmen a un 0.5...
Cal dir, però, que aquests comportaments tant variats de ara em sento genial i tinc l ego pels núvols i el que és totalment l oposat em passa desde petita, ja que recordo que sovint em rebutjava a mi mateixa i al meu cos i altres cops, m estimava com mai. No ho sé... Sento que no m entenc gens...
(Ara faig 2n bat)
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns i ser tan honesta amb el que sents i el que et passa.
Des d'aquí és difícil poder fer una orientació i donar-te una resposta. Necessitaríem poder fer una bona exploració per veure si hi ha algun patró que es vagi repetint i quines eines d'afrontament has fet servir. També per saber quines no t'han funcionat.
Amb la teva història vital et recomanem que en parlis a casa i que busquis ajuda psicològica professional. És important que puguis col·locar tots aquests esdeveniments, t'ajudarà a sentir-te millor.
Si vols, per preparar-te, pots anar apuntant en una llibreta (o a la teva agenda) els estats d'ànim que tens diàriament. És una manera de portar un petit registre i poder ser més objectiva sobre aquests canvis d'estat anímic.
Pensa-t'ho, nosaltres seguim aquí, ens pots tornar a escriure i n'anem parlant.
Una abraçada!
La Laura Centellas