Estic perduda
Hola,
Porto enamorada de la meva tutora des que vaig començar 1 d'ESO l'any passat. La cosa és que el moment en què vaig estar més enamorada va ser al segon i tercer trimestre de primer i a l'Estiu ho vaig passar fatal perquè no podia saber res d'ella i estava perduda perquè tampoc no era segur que l'any següent la continues tenint i bueno, estaba fatal. Però per sort l'he tornat a tenir I això és meravellós però el problema està en que res és el mateix, osigui, seguim tenint el mateix bon rotllo però no és el mateix i tinc la sensació de que jo no estic fent bé les coses i de que res està funcionant tant bé com l'any passat. I clar ara mateix no tinc ni idea del que sento realment, perquè jo la segueixo estimant molt i ella em segueix tractant super bé i em continua escoltant com abans però no sé si en aquest temps he deixat de sentir el mateix...
Laura Centellas

Hola!
És probable que hagis sentit un "amor platònic" cap a aquesta professora. És un amor molt intens cap a algú amb qui tens clar que no hi hauria res a la realitat però a la fantasia es deixa fluir... Sol ser fruit de l'admiració i el benestar que genera aquesta persona i pel que expliques t'ha fet sentir sempre molt bé.
També és probable que amb el pas dels trimestres hagi baixat la seva intensitat i que sentis que no és igual que abans. És natural. Aquest tipus d'enamorament fa una pujada i després, a mesura que retornes a la realitat, va reduint-se.
Recorda que aquest sentiment és fruit de l'admiració i intenta esbrinar quines característiques són les que t'atrauen, per poder-les buscar en altres persones més endavant.
Una abraçada!
La Laura Centellas