el menjar em meu enemic
Bones, ja fa anys que el menjar es va tornar el meu pitjor enemic, vaig començar fent dietes sense supervisió mèdica i avui en dia es un descontrol, tinc una obsessió enorme amb el meu pes, quan soc a casa meva em peso mínim 3 cops al dia, pero no nomes amb el pes sinó també amb la meva figura física (mai em veig be) i amb el menjar, passo d’un extrem a laltre en qüestió de dies, per exemple avui potser nomes puc fer un àpat i dema no puc parar de tenir atracons, aixo em fa odiar me i últimament estic tenint mes descontrol que mai i nose que fer. Ha arribat un punt que ja no se si es per culpa de l’estrès o perque pero soc conscient que el que faig no està be i a la vegada no puc parar, i menys quan les persones que tinc al costat m’animen a no menjar i a fer exercici tot i sabent els meus problemes… nose si em podríeu donar algun consell per equilibrar me o algo que no fos el que em diu tothom d’apartar-me daquesta gent (que ho he de fer), gracies.
Laura Centellas

Hola! En primer lloc, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que estàs passant. Pel que ens expliques portes temps patint. El pas que has fet consultant-nos és molt important per la teva recuperació. Aquestes conductes i pensaments que ens comentes són inadequades i molt poc saludables, i s’han d’evitar. A vegades la gent que tenim al nostre voltant ens pot influenciar negativament, però pel que ens comentes ets conscient del que està passant, i això és el primer pas per poder solucionar-ho. Per poder-te ajudar millor et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere. Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas