Que puc fer?
Des que la meva parella ha començat a sortir amb els amics m'entra una sensació de tristesa; quan la sento dir-me que ha fet plans m'entren ganes de plorar del no-res.
Potser és perquè jo no tinc un grup d'amics per sortir, a diferència d'ella, i això em produeixi una mena d'enveja que em posa trist, o potser sigui algun tipus de sentit de pertinència que he anat desenvolupant sense adonar-me'n.
Sigui com sigui m'agradaria eliminar-la i poder corregir-la, ja que l'última cosa que vull és ser tòxic per a ella.
Que puc fer?
Laura Centellas

Hola!
Moltes gràcies per ser-ne conscient i voler-ho resoldre! És un gran pas per poder canviar la pròpia conducta!
Pel que expliques, sembla que té a veure amb el sentiment que et desperta el fet que ella tingui altres persones amb qui quedar i tu tinguis més dificultats en aquesta àrea.
Intenta relacionar-te amb gent de la teva classe o d'alguna extraescolar, fes plans amb persones noves o demana a les teves amistats que et tinguin en compte a l'hora de fer activitats.
És important que a la nostra vida hi hagi més d'una àrea que ens aporti benestar, sinó sempre anem una mica "coixos". Així doncs, quines àrees de la teva vida t'aporten benestar? Quines àrees hauries de millorar? Com ho pots fer?
La parella no pot omplir aquest buit, cal que trobem què ens ajuda a sentir-nos bé.
Una abraçada!
La Laura Centellas