inseguretat
hola, haig de quedar amb un noi aquest cap de setmana i serà la primera vegada que quedo amb un noi, el cas és que els meus pares son molt sobreprotectors i hem fa vergonya dir això, boli saber di es millor dir algo o amagal-s’hi
Laura Centellas

Hola!
Des del consultori sempre us animem a ser sincers amb la vostra família. És important que puguin saber amb qui esteu per si passa alguna cosa (a vosaltres o a la pròpia família). A més, quan es diuen mentides d'aquest estil... sempre se n'acaben enterant!
Per tant, si és el primer i et fa vergonya, pots explicar-los exactament això: que vols ser sincera, que és la primera vegada que quedes amb una persona i que et fa vergonya, que prefereixes que no et facin més preguntes i que confiïn en tu.
Pot ser l'excusa perfecte per negociar algunes normes de casa (sortir, hora de tornada, què fer en cas d'emergència, conseqüència si es trenca la norma...) Aprofita-ho.
Una abraçada!
La Laura Centellas