Despistada extrema
Ssempre he dit q sóc molt responsable, però també molt despistada. Ns q fer pq ja m'han passat varies coses. Vaig perdre les claus pel carrer i em van renyar molt. Quasi mato a la meva gossa, degut a que em vaig deixar una caixa xocolatines a la vora del marbre i se la va menjar, la van haver de portar a l'hospital i podria haver mort. Avui la meva mare m'ha dit que deixés la olla 5 minuts i prou al foc, i se m'ha passat i quasi d'incendis la casa, sort q ha arribat laevaare i ha faltat dos minuts pq s'acabés l'aigua de la olla i explotés. No puc més amb la decepció constant de la meva mare, esq em tot lo altre sóc responsable però amb les coses importants no. Em fa por q algun dia pugui arribar a ferir a algú per culpa dels meus despistes. Q puc fer per tal de no oblidar-me O despistarme de les coses importants? Estic farta de mi. Sempre em prometo que no tornarà a passar i sempre acaba passant. Necessito ajuda el més aviat possible no puc seguir així. Sembla una tonteria però per a mi no ho és.
Gràcies per la teva atenció.
Laura Centellas

Hola!
El primer pas és ser-ne conscient. A partir d'aquí caldrà que vagis trobant estratègies per ajudar-te a recordar o a posar més atenció al que estàs fent.
Per exemple,
- quan et demanin un favor: l'olla al foc, la rentadora, estendre la roba, treure el rentaplats... pots posar-te una alarma al mòbil.
- Intenta endreçar les coses importants sempre al mateix lloc (claus, mòbil i moneder). Posa atenció en el moment en què l'endreces i intenta que sigui sempre a la mateixa butxaca.
- Fes llistes de les tasques a fer. Així la podràs repassar quan no te'n recordis.
Busca les teves pròpies estratègies. No canviaràs d'un dia per l'altre i segurament a la teva mare li costarà veure el canvi, però ja veuràs que mica en mica aniràs recuperant el control.
Una abraçada!
La Laura Centellas