amics pasen de mi
Hola,
Doncs tinc un grup d'amics de classe (som 3) i ens coneixem de fa 3 anys pero jo vaig repetir curs el primer any de coneixens. Ens portem be i quedem cada x temps perque no vivim als mateixos llocs ni ja estudiem al mateix lloc pero ells just han anat a estudiar una cosa semblant.
Doncs bé, els hi vaig dir de quedar un dia d'aquest pont i van dir que anirem parlant aquests dies per pensarho. Doncs passaben els dies i no deien res sobre el tema, un d'ells parlava d'una cosa diferent i laltre ni havia mirat els missatges...
Ells ja mavien dit previament que havien quedat un dels tres dies del pont ells dos sols, ja que anaven a una disco que no em sento a gust, per aixo jo havia dit de quedar el dia despres o el d'abans algo aixi... pero van passar olimpicament de mi i a sobre crec que han quedat tambe junts el dia que jo els hi havia dit de quedar els 3...
Em sento fatal i ja no em ve de gust demanarlis mes, a mes sento que nomes volen anar de festa (cosa que a mi no, sols uns llocs en concret minimament i ni aixi em sento molt a gust, prfereixo anar a un bar normal, jugar, veure pelis, etc, a ells tambe pro com q estan solters ara doncs nomes pensen en coneixer gent) i em sento com si fos la tipica amiga aburrida, em fa molta rabia no ser capaç danar de festa
Jo com que veia q no deien res ja havia fet plans apart amb la meva parella, pero em fot rabia q per un dia que podiem quedar no diesin res...
M'estic rallant molt pel tema i em sento com si no em volguessin i estiguessin passant de mi
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques sembla que passeu per moments diferents i tingueu interessos diferents. Les relacions humanes tenen aquesta característica: van canviant a mesura que les persones que en formen part canvien.
Tu tens uns interessos i ells dos en tenen uns altres. Pots intentar tornar a quedar amb ells algun altre dia (més endavant) però si veus que no tenen el mateix interès que tu... potser hauràs de canviar i buscar persones amb qui et sentis més comode i poder compartir el que us ve de gust.
No és fàcil veure com algunes amistats es van distanciant i no hi pots fer res per retenir-les. A vegades cal aprendre a "deixar anar".
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas