Masturbació
Hola, us escric perquè tinc alguns dubtes que m'agradaria solucionar i era per si vosaltres em podríeu assessorar.
Primer de tot no aconsegueixo descobrir quins són els meus gustos sexuals. M'agradaria saber més maneres per poder-me masturbar, d'aquesta manera poder explicar als altres que és el que vull.
Això va relacionat amb què, quan estic amb una altra persona i em toca el clítoris o em fa dits no m'acaba de fer el pes, em quedo insatisfeta i no em crea gust de veritat, cosa que en teoria i pel que la gent explica hauria de ser brutal. I no sé què fer.
He llegit molt sobre com trobar els gustos sexuals. Sempre diuen que primer m'haig de conèixer i experimentar per després saber comunicar-ho a qui sigui. Però mai he sabut com conèixer-me millor i això és una cosa que em ralla molt.
Una altra cosa és que de moment l'única manera de masturbació que practico és mirant porno. Mai m'he masturbat (estant sola) sense mirar un vídeo porno.
És això normal? És obsessió amb el porno?
És que a vegades ho penso i em sembla com insà.
Mai he aconseguit masturbar-me amb la imaginació. Si puc arribar a posar-me una mica però no fins al punt de córrer-me
Espero la vostre resposta, gràcies!
Laura Centellas

Hola,
La pornografia no sol ser una bona eina per aprendre sobre sexualitat... malauradament molts adolescents utilitzen aquest recurs com a educació sexual, i els resultats no són massa bons... les pel·lícules pornogràfiques estan dirigides a un públic major d'edat i són pel·lícules de ficció, per tant, tot el que hi veiem no és real, és ficció.
És recomanable descobrir la nostra sexualitat fent ús de la nostra imaginació i els nostres pensaments. Recorda que el gran òrgan sexual que tenim és el nostre cap, per tant, és important cultivar la nostra ment, aprendre a potenciar la nostra excitació a través de fantasies, per exemple.
Pel que fa a la masturbació, et passem l'enllaç d'un vídeo on trobaràs diferents tècniques de masturbació femenina, per si t'és d'utilitat, però no oblidis el cap, és a dir, amb què estàs pensant quan et masturbes?:
BOJWa8takY
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas