Què faig?
Hola! Us escric perquè el meu nòvio i jo fa temps que ja no ens veiem tant com ens agradaria. L'any passat vam saber portar bastant bé el fet de veure'ns ja que anem a unis diferents però sabíem d'on treure el temps. Aquest any estic notant que les coses han canviat,, ens veiem 3/4 cops al mes i i ja és raro. Ell té uns horaris molt restrictius i durant la setmana es fa difícil, només ens queden els caps de setmana però els dissabtes normalment té feina i jo els diumenges els utilitzo per estudiar, estar amb la família...;ho hem parlat i sempre diem que buscarem una solució però sempre el tema queda en "stand by" i quan intento parlar amb ell d'això sempre arribem al mateix i m'estic començant a cansar d'aquesta monotonia... I també sento que ens estem distanciant... Què faig?
Laura Centellas

Hola!
Quan dues persones volen tenir una relació (romàntica, d'amistat, sexual...) és important que totes dues hi posin més o menys la mateixa energia, és a dir, que estigui equilibrat.
Abans de tornar a parlar amb la teva parella, aniria bé que paris i et centris en tu: Què vols? Què n'esperes d'aquesta relació? Com t'agradaria que fos? Quins canvis estàs disposada a fer? Quines són les teves línies vermelles, allò que no estàs disposada a fer? I la pregunta més important: Té futur la vostra relació?
Primer cal que tu tinguis clara la teva posició, pots comentar-li que també es faci aquestes preguntes abans de tornar-ne a parlar. I el dia que decidiu parlar-ne:
- Sigueu sincers i honestos sobre el que sentiu.
- Busqueu els acords. Els punts on tots dos coincidiu
- Si arribeu a una possible solució, pacteu el temps per posar-ho en pràctica i tornar-ho a valorar.
- Doneu-vos un espai per reflexionar després de parlar-ne.
Sovint les parelles s'han d'anar ajustant a les circumstàncies i també als canvis dels membres de la parella. Cal molta conversa sincera i preguntar-se sovint: "segueixo escollint aquesta persona?"
Ja ens aniràs informant,
Una abraçada!
La Laura Centellas