Hipotiroidisme
Hola , primer de tot agreirvos tot el que esteu fent per els joves ja que podem resoldre dubtes de moltes coses que a casa no podriem ferho.
Bueno,fa poc em. Van dir que tenía hipotiroidisme ,no se bien be que es pero si que mhan explicat que fa que tengreixis.
Jo he sigut bastant gras durant casi tota la meva vida i normalment no mha importat gaire es dir no ho veia com una cosa dolenta pero ara em sento una merda cada vegada que em miro al mirall no magrada el.meu cos intento cambiarlo ,vaig al gimnas menjo millor etc pero no cambia res i cada vegada em.sento mes impotent perque no puc fer res nomes esperar a que hipotiroidisme puji i em començi a sentir fatal quan els hi explico als meus amics sempre diuen el mateix que lari dobsesionarme.pq tindre poroblemes sicologics amb els aliments pero esq provo de tot no menjar menjar poc menjar moolt saludable nar tot.el.dia al gimnas i no funciona res res porto ja 4 mesos aixi a mi magrada menjar i si pogues em menjaria qualsevol.cosa o sigui crec que el problema no es menjar o no menjar sino que he de menjar no se si vosaltres sabeu alguna manera de parar com em sento perque cada dia penso mes que estar aixi es culpa meva i que no hauria dhaber menjat coses q engreixesin mai pero nse estic molt impotent trist i desconcertat perque res del que faig funciona
Moltes gracies i perdo per el rotllo que us he fotut =(
Laura Centellas

Bon dia, guapa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa! Ens expliques que no et sents a gust amb el teu cos, i que ho estàs passant malament. Pel que ens expliques portes un temps patint... De la mateixa manera que l'explica els teus amics, ara et recomanem que ho tornis a fer amb els teus pares i sobre tot demani ajuda professional. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les quals la gent ens valora!! Ets més que un cos, la personalitat, el teu caràcter i les teves habilitats, també conten, segurament descobriràs que hi ha molts aspectes que fan que siguis única. Moltes vegades les nostres emocions accentuen els nostres complexos i quan ens fixem en una part del nostre cos que no ens agrada, ens quedem enganxats i ja només veiem allò. Pensa que les emocions també afecten la manera com ens mirem. Tots tenim aspectes que no ens acaben d'agradar o que ens fan sentir incòmodes, tinguem el cos que tinguem. Pots començar pensant en quins són els teus valors, ja que moltes vegades els que ens jutgem som nosaltres mateixos. Sobretot busqueu ajuda a un professional perquè pugui definir una alimentació específica per a tu, pel teu cos i pugui tenir un control de què estàs fent, un nutricionista per exemple. Una forta abraçada i molts ànims!
La Laura Centellas