germà
Arrrrhhhh! Estic molt rara, desd fa uns pocs anys no paro de tenir MOLTA enveja del meu germà petit. Tin c 13 anys i ell 8. Exemple: l'altre dia, la meva mare em va comprar unes nike, total q estaba super contenta, però al dia seguent, va i li compren unes al meu germà, i no se perquè a mi em va fer com molta enveja, encara que jo també en tinc unes. I nose, em sento apartada encara q no ho estigui (en principi, crec). No se, perquè ara tinc enveja de cada una cosa del meu germà per molt absurdes que siguin. :(
Gracies :)
Laura Centellas

Hola!
És possible que sentis més enveja degut a l'entrada a l'adolescència. Sembla mentida, però l'adolescència realment ens afecta i ens fa canviar l'humor, la intensitat de les emocions, la sensació d'estar "rara", de no saber explicar què et passa exactament ni què t'ha provocat aquesta"ràbia"...
Tot i així, la relació entre germans també pot ser una font de malestar!
Intenta no comparar-te amb ell i començar a veure'l tal com és. Quina personalitat té? Què li agrada?  Quines coses teniu en comú? Què us complementa?
Canviar la mirada i veure'l des de l'amor i no des de la competició t'ajudarà a portar-ho millor.
Finalment, si sents que et desborda aquest sentiment d'enveja, parla'n a casa i demana'ls ajuda per estar bé tu, el teu germà i la resta de la família ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas