Preguntes
Hola!
Tinc dos preguntes una mica tintes però sóc molt curiosa haha.
1. Com es que dóna plaer la masturbació anal si teòricament no està per a fer aquestes coses?
2. A vegades si rasco per dintre del llavi exterior de la vagina trec una cosa blanca (no surt del forat) no tinc ni idea de que és i pel que tinc entès la vagina ja es neteja sola (jo només em passo aigua quan em dutxo) llavors no crec que sigui res de poca higiene ni res.
Moltes gràcies i disculpeu, però es que no tinc a cap persona per a poder preguntar aquestes coses tan sobtants.
Una abraçada!
Laura Centellas

Hola,
Copiarem les dues preguntes per a que sigui més fàcil ubicar les respostes:
En els cossos amb penis, el sexe anal produeix plaer perquè s'accedeix a la pròstata i l'estimulació d'aquesta produeix plaer. En els cossos amb vagina, l'estimulació anal pot produir plaer per la pressió o si hi ha estimulació del clítoris alhora.
És possible que sigui fluxe acumulat als plecs de la vagina. No per falta d'higiene, sinó per la mateixa lubricació natural de la vagina.
T'enviem una forta abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas