Fucked up
Ei,
Fa anys que tinc la sensacio que no soc normal. Intento encaixar les coses de fer-se adult pero nomes trobo dubtes existencialistes i respostes pessimistes. Tinc la sensacio que res te sentit.
Tambe fa temps que no m’importen les coses. No em sento conectat amb mi mateix, no m’importa el que em pugui passar. A vegades sem barrejen les dues coses i lluito contra mi mateix com si fos una altre persona a qui estic enganyant per ferme fer coses que em faran mal. Em molesta la vida com es i vull veure mes enlla i sento que aixo m’hi apropa. Tinc la sensacio que la realitat es una limitacio i voldria viure nomes en la ment i la mort es lo unic que s’hi assembla.
Vaig a una psicologa pero no m’atreveixo a explicarlhi el que faig perque se que sino hi intervindria. Tot i aixi no em puc parar de preguntar que vol dir tot aixo. Us agrairia si m’ajudessiu a entendre si puc tornar a importarme i perque em passa tot aixo. He tingut depressio amb moltes millores i recaigudes. De totes maneres estant be em segueix passant lo de no importarme i les rallades ja ni et dic... crec que soc defectuos per a la vida
Laura Centellas

Hola!
Quin dolor veure que utilitzes paraules tan dures amb tu mateix. No és just que estiguis vivint d'aquesta manera i que tinguis aquesta imatge de tu i del futur. Ningú es mereix sentir-se així.
I la resposta és sí. Tornaràs a importar-te i tornaràs a gaudir de la vida.
La depressió és un trastorn que pot ser molt invalidant i que pot mantenir-se durant molt temps en un "segon pla". Seria important que en puguis parlar amb la teva psicòloga. Si no et surt parlar-ne directament (a vegades ens quedem sense paraules i sense saber explicar-nos) potser et pot ajudar preparar una carta on ho expliques tot. Fins i tot pots fer servir aquesta consulta per treure el tema.
També et direm que el sentit de la vida és una de les grans preguntes que s'ha fet i se seguirà fent l'ésser humà. De moment no hi ha una resposta universal (que serveixi per tothom), però sí que n'hi ha d'individuals (per a tal persona, el sentit de la vida és "tal").
Suposo que això es va descobrint a mesura que vas caminant. És a dir, no es tracta d'estar parat pensant en l'objectiu vital, sinó començar a avançar, fer coses, prendre decisions... i a partir d'aquestes experiències podràs analitzar quines activitats, experiències o circumstàncies fan que donis valor a la vida.
I potser, l'únic sentit és que és un sense-sentit. I està bé.
Confia en la gent que et coneix, explica'ls com et sents i deixa que t'ajudin.
Una abraçada!
La Laura Centellas