i si li passa algo?
Hola,
Me mare tindrà un transplant complicat per a una malaltia que té i jo no sabia que hi havia possibilitats de morir fins q em va dir on tenia els papers i tal per si li passava algo.
Estic molt rallat, des de q mo va dir no estic tranquil i em fa por que li passi algo. Ella es bastant gran i no sé que faré si li passa algo, perque per començar ni pare tinc pq tambe va morir fa anys per una cosa semblant quan jo vaig començar la adolescencia i encara ni ho assimilo. Tinc un germa gran pro de totes formes no viu amb mi i estic bastant assustat, pq a pesar de ser major de edat jo, no tinc ni idea de res i no vull q li passi res.Estic molt assustat i tot el rato creo escenaris horribles de si li passa algo, i estic al punt de tenir pensaments depresius i suicides si penso molt en el tema pq no tinc gaires apoios al meu entorn, ja tinc proutes rallades a part que a vegades m'invaiexen els pensaments a pesar d'anar a terapia i millorar, apenes tinc amics i familiars i em fa molta cosa tot... no paro de pensar pq ja vaig passar prou i no tinc ni 25 anys i no he acabat ni els estudis i ja em passa aixo, q a classe ni em puc concentrar amb tot aixo. Se que segur q hi ha gent q ho ha passat pitjor que jo pero odio aquesta situacio i aquesta idea. Ho he parlat am el psicoleg pero poc m'ha servit, crec que em sento fins i tot pitjor pq clar es una possibilitat real de que passi.
Laura Centellas

Hola!
Pensar en la possibilitat que algú de la nostra família es pot morir ens pot angoixar moltíssim! i quan aquesta possibilitat té més probabilitats... encara més!!
Ens sap molt greu que estiguis vivint aquesta situació, a vegades la vida és molt injusta!! Des d'aquí no podem dir-te que tot anirà bé, perquè no ho sabem ni tampoc ho podem controlar. Pel que expliques, la possibilitat és real i tens tot el dret a estar espantat i a no voler aquesta situació.
Aprofita i parla molt amb la teva mare aquests dies, passa estones amb ella i compartiu bons moments. Vosaltres dos, junts. Rieu, mireu pel·lícules o jugueu a escacs, passa estones amb ella, ho agraïràs i et calmaràs.
No sabem com anirà l'operació, però no hi podem fer res (no està a les teves mans ni a les nostres), així que intenta centrar-te en el dia a dia. Quan arribi el dia de l'operació, agafa aire, fes-li un petó i espera.
Aquesta por que sents és AMOR.
El futur és molt incert, no sabem quines complicacions tindrem, però sí que sabem quines eines tenim per enfrontar-nos-hi quan toqui. Pas a pas. Sense avançar-nos als esdeveniments.
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos per saber com esteu
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas