edat
hola. estic coneixent a un noi i al principi tot anava molt be fins que m'ha comentat que a ell el frena molt la nostre diferenica de edat (son dos anys, jo tinc 15 i ell 17) jja que ll diu ue sempre ha estat amb noies de la seva edat o mes grans i que estem en moments de la vida molt difeents. Jo nose si pensar que aixo es una excusa perque tampoc ho trobo tan i jo sempre he anat amb nois mes grans. Diu que per una aprt jo l'entenc molt i se sent molt be amb mi pero per l'altre li frena molt la diferencia d'edat iper aixo te dubtes en lo nostre.
Que faig?
Laura Centellas

Hola,
No pots fer massa cosa més que respectar com es sent, si per a ell aquest tema el limita, el limita. Què vol fer? Vol deixar-ho? Vol seguir?
Pel que fa a la diferència d'edat, a vegades no és tan la diferència d'edat en si, sinó el moment vital en el que esteu vivint, tu estàs a l'institut i potser ell a punt d'acabar batxillerat i per tant començarà la universitat, o potser està cursant algun curs de formació professional, i esteu en moment molt diferents a nivell vital. Encara que "només" siguin dos anys de diferència.
Parleu, exposeu com us sentiu i si finalment ho deixeu, cuida't, busca suports, abraçades i amigues per trobar consol.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas