vida 4
Hola. Fa bastant vaig escriure una consulta. Nose si os enrecordareu de mi. Os parlava sobre el assatgament que vaig patir, la meva ex parella, autolesions, no tenir ganes de viure...
Com em vau recomenar, vaig anar al pscoleg
La veritat esque al principi be pero després de unes cuantes sessions no trobo que m'ajudi. La señora dona smepre voltes a temes irrellevants i quan surto de la consulta em trobo pitjor de quan entro. Sento que dona poc importancia a detalls crusials, com les meves autolesions i que no tinc ganes de viure. Prefereix parlar de coses poc interessants i jo a les consultes m'aburreixo. A sobre no s'enrecorda de les coses que i he explicat altres setmanes i no apunta res en un paperet com fan tots els psicolegs de les pelicules. Em sento molt incomoda i sense confiança. Jo crec que tinc algo geu al cap i vull que m'ajudi perque nose que es y enserio no puc viure amb això i ella diu que es un petit malestar, petit malestar? crec que no li dona la importancia que te al que em pasa i m'agradaria poder posar-li un nom i ella no me'l dona. Jo ja ho he intentat, de veritat estic molt cansada de lluitar. Jo no vull sentirme aixi pero no ho puc evitar no puc evitar tenir ganes de morir i tio que jo quan tinc aquests atacs no soc jo mateixa i em faig molt mal i tonc por de si algun dia em ve algo fort ser una egoista y deixar enrera tot. No tinc por a la mort sino al dolor. I el que em faria mes pena es que la meva familia es destrossaria i es el que em frena. Pero em sento molt incompresa i em sento forçada a ser feliç en una societat on haig de ser perfecte i no puc superar moltes coses. I per colmo les meves notes son desastrosses perque no em puc concentrar i els meus pares em castiguen i no entenen que estic MOLT malament i no puc dormir.
Bona tarde.
Laura Centellas

Hola!
Oi tant que ens enrecordem de les teves consultes! Ens alegra veure que has començat teràpia i que al principi anava bé.
Anar al psicòleg implica anar "pactant" sobre allà on vols posar el focus. Si pots, comenta-li que sents que t'agradaria parlar sobre les autolesions i que busques un nom pel teu malestar. Explica-li que sents que a vegades els temes dels que parleu no són rellevants per tu i que no entens per què s'hi centra tant. Potser ella t'explica la seva hipòtesi i podeu treballar conjuntament.
Si sents que no t'està ajudant, parla'n a consulta i potser podreu trobar-hi una alternativa.
D'altra banda, si tot i això continues veient que no et sents prou còmode, potser podràs plantejar-te canviar de psicòloga. En el món de la psicologia és important trobar un professional amb qui et sentis còmode i que encaixes. Així que no defalleixis. Ho estàs fent molt bé! Malgrat tot el patiment que tens, tens un motoret intern que vol estar bé i que està lluitant per trobar-hi solucions! Escolta aquest motor i deixa que et guiï.
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis.
Una abraçada!
La Laura Centellas