.......
hola!
bueno, ja he utilitzat altres vegades aquest consultori, pero com q les altres vegades em va ajudar us voldria escriure un altre cop!! gràcies pel que feu, d veritat ajudeu moltissim a la gent <3, i a mi de gran m'agradaria treballar del mateix que vosaltres per poder ajudar a la gent.
el que passa, es que m'han separat de la classe de les meves amigues, i a la classe on estic no em sento a gust. no hi ha casi ningú amb qui m'hagi relacionat aquests 3 annys de la eso i ns amb qui fer-me (a part d'una amiga pero ara esta confinada) el q passa es q han posat a les meves 3 amigues a una classe i ami a laltre:( jo sempre he sigut una persona molt extrovertida, emplan sempre participava a classe, aportava idees em relacionava amb tothom etc pero aquest any al tenir aquesta classe sento q estic com mes trista i desmotivada. a la classe.si q em porto amb gent, he començat a relacionarme molt mes amb gent de la claasse q abans no mhagues relacionat cosa que esta be pq he descobert a gent nova, i aixo magrada pero davant d la classe jo sempre era molt mes participativa i energetica i extrovertida i aquest any em sento mes introvertida. jo crec q es per la classe, pq quan estic a la optativ a (que vaig amb les amigues) estic com abans pero nose...
no vull estar aixi i vull agafar confiança amb la nova classe ja q em vull senir a gust i aportar el maxim d mi com feia els altres anys i com crec q puc fer, pq tinc moltes coses a dir. aixo mateix els hi va dir la tutora als meus poares quan van anar a fer la reunió.
bueno nose si shaura entes pero gracies un altre cop!! <33
adeueuu
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules i ens n'alegrem moltíssim que t'haguem ajudat altres vegades!
Doncs pel que ens expliques, segurament es tracta d'un procés d'adaptació. És cert que si falten les teves amigues (amb qui et sents segura) és possible que et sentis més introvertida.
Però tu mateixa ens expliques que tens ganes de participar a classe i conèixer gent nova i això és fantàstic!!
Així que, si vols, fins a finals de trimestre, pots posar-te petits objectius com per exemple aquesta setmana intentar participar un cop al dia, la setmana vinent participar 2 cops al dia, la següent 3... i així fins que acabis participant en totes les assignatures! També podries posar-te com a objectiu conèixer altres persones de la classe i quedar per fer-hi alguns treballs. Així potser t'aniràs sentint més còmode amb més d'una persona.
Ja veuràs com mica en mica t'aniràs deixant anar i sortirà tota la teva essència!
Una abraçada!
La Laura Centellas