Profe de ètica... 😔💦
passa que el nou mestre substitut està molt bo... Jo pense que també li agradec ... Pero el problema q jo tinc 13 i ell 26 I está promes 🥵 .... Me toque almenys 5 vegades al dia solament per ell, sense descans .... És normal ? ,🧐
Laura Centellas

Hola,
La situació que estàs vivint és més habitual del que creus, a vegades hi ha persones per les quals sentim una gran admiració, que ens creen atracció i per les que tenim dubtes sobre els nostres sentiments. Es coneix aquest enamorament com a "amor platònic", ja que sovint es tracta d'un amor no correspost o que té molt poques possibilitats que s'acabi materialitzant.
El teu professor i tu esteu vivint moments vitals molt diferents. Ell ja es troba treballant de fa temps i deu tenir un projecte de vida en els propers deu anys (per exemple) molt diferent del teu. Diuen que l'amor no té edat, però el que uneix a les parelles és tenir un projecte comú, i ara seria molt difícil amb aquest professor. A més, has de tenir en compte que tu encara ets menor d'edat i això pot suposar un problema legal important.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas