Que sento?
Hola,
No se com començar això pero bueno. Fa ja unes setmanes que em sento fatal emocionalment. Només tinc ganes de plorar, ploro, em vull passar el dia al llit i no vull sortir de casa. Sento que als meus amics no els importo i que sóc molt pesada. No sé d'on m'ha vingut tot això però em fa mal. Vull desaparèixer i marxar lluny. Estic molt perduda i no se el que estic sentint. No tinc ganes d'estudiar ni de treure bones notes.
Espero que em pogueu ajudar i gràcies <3
Laura Centellas

Hola!
A vegades el món es pot fer molt dur i sentir que pesa molt, que tot costa moltíssim i que nosaltres no tenim energia per res...
El primer que hem de fer és acceptar que aquesta és la nostra situació actual i no voler-la canviar d'un dia per l'altre.
El segon pas és plantejar-te si vols ajuda professional. Parla'n amb la teva família i valoreu aquesta opció.
Una vegada estiguis en aquest punt, en que acceptis que estàs passant una mala temporada, serà important que busquis el petit plaer del dia. Que cada vespre repassis el teu dia i et concentris en 5-10 minuts en què hagis sentit una mica de benestar. Només aixó. De moment centra't en aquests passos i ens expliques com estàs.
A vegades acumulem moltes petites frustracions o dolor i el nostre cos no les sap assumir i necessita fer una pausa per poder-ho col·locar. La tristesa ens aporta aquest moment de calma i de mirada interna per tornar a posar les prioritats al seu lloc.
Escriu-nos sempre que ho necessitis, ens vas dient com estàs, nosaltres estem aquí, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas