em fa por el primer petó
Hola!, mai m'he donat el primer peto ni res per l'estil i em sento la rara de les meves amigues perque elles ja s'han donat petons i han tingut relacions.
El cas es que em fa por donar 'me el primer petó, basicament per si no ho faig bé o si mi olora l'alent i coses d'aquelles, a veure si hem podeu encomanar algun consell, graacies : )
Laura Centellas

Hola,
El moment del primer petó és un moment que ens pot inquietar força, però que la resta d'amigues se n'hagin donat no significa que ho haguem de fer amb qui sigui. El més important és que les dues persones en tingueu ganes en aquell moment.
Alguns dels consells que et podem donar és:
- Centra't en els seus llavis
- Apropa't a poc a poc (a vegades tocant-vos les mans o acariciant la cara pot ser més fàcil).
- Veuràs que els caps ja agafen inclinació.
- Comença fent petits petons als llavis de l'altra persona
- Mica en mica entreobre els teus llavis i deixa que la llengua entri a la boca de l'altra.
- Segueix els seus moviments amb els llavis i la llengua.
- Pots fer petites mossegades al llavi...
- Separa't, mireu-vos als ulls i torneu a fer-vos més petons (és molt excitant veure la mirada de l'altre!)
Veuràs que el teu cos ja et guiarà...
Pel que fa al tema de l'alè, en primer lloc, veure si realment hi ha un problema digestiu, i si és mania, pots portar algun caramel sense sucre de menta.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas