adicte
Holaa, M'agradaria que el meu novio es masturbes menys pq em sembla que aixo fa que desprès durant el sexe no senti res degut a la costum que té... molts cops acaba mirant porno quan esta amb mi.
No sé com dirli q ho faci mes de tant en tan, i segur qe li passa pq per internet en comptes que parlen ssobre sexualitat he trobat que hi ha nois que comenten que tenen el mateix problema, i no entenc perque ell ho fa cada dia (no sé quants cops). Ell es fa pajes mes que res per desestressarse, no tan per addicio potser pero que em sent malament que el sexe vagi regular per culpa d'aixo i no sé com fer perque almenys ho faci cada varios dies
Laura Centellas

Hola,
Seria interessant que poguessis parlar amb ell sobre com et fa sentir, però la masturbació és un acte íntim i personal i ningú ens pot dir si ens hem de masturbar o no, ni els motius per a fer-ho o no.
Una altre cosa és la dificultat d'ejaculació que dius que té, la masturbació no afecta a la capacitat ejaculatòria, i en el cas d'afectar, afectaria en que la persona aprengués que ha d'acabar ràpid per por a ser enxampat.
La dificultat ejaculatòria o que hagi d'estimular-se d'una manera determinada, generalment no té a veure amb els hàbits masturbatoris sinó que pot tenir més a veure amb la fimosi.
Està operat de fimosi? La pell descobreix el gland del penis quan té una erecció? Si no queda descobert, és fàcil que tingui algun grau de fimosi. I si això passa i afecta a la seva sexualitat estaria bé una revisió mèdica per valorar si cal intervenir o no.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas