dema quedaré amb el meu novio de roblox
Hola, ya fa mol de temps vaig coneixa un noi al roblox, i em estat parlan i dema quedarem. yo li he dit que full follar amb ell perque vui probaro, pero ell ma dit que no pot perque te nou anys i te la tita petita, que faig? a mi me ve molt de gust follar amb ell. adeu
Laura Centellas

Hola,
No sabem si aquesta consulta és una broma o no. Si és una broma demanem respecte per les professionals que estem darrere del consultori, tant per les psicòlogues com per tot l'equip d'Adolescents.cat, i les persones usuaries d'aquest consultori.
Ara bé, contestarem per si és real.
No sabem quina edat tens tu però dius que ell en té 9. Si té 9 anys, hauries de respectar que té 9 anys i per tant és un infant que molt possiblement no té la capacitat de saber què implica tenir relacions sexuals de forma compartida, a nivell físic potser sí però a nivell emocional i psicològic possiblement no. És un nen.
Per tant, respecta la infància i no insisteixis en quedar amb ell. A més, depenent de la teva edat podires estar cometent un delicte d'abús sexual.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas