vida 5 jaja
Espero que aquesta sigui la ultima consulta que faig jaja
Ahir em vaig sincerar amb la meva psicologa i vaig explicar tot el que os he comentat. Ella m'ha recomenat cita amb un psiquiatra. Sento que estic loca o algo. Esque em fa molta por tot aixo.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns i poder-te fer aquest petit seguiment! A nosaltres ens encanta que ens vagis explicant per on estàs passant i la teva evolució! Ets molt valenta per tot el que estàs fent!!!
Referent a la teva consulta, la psiquiatria és una branca de la medicina i tenen eines diferents que la psicologia. Sovint són complementàries!
No estàs boja. De fet, què és la bogeria? Demanar ajuda quan estàs malament és de persona boja?
Fes la consulta a psiquiatria, veuran la situació des d'un altre punt de vista i et poden oferir algun tipus d'ajuda (com la medicació) per facilitar-te el benestar. La medicació que es dona a psiquiatria pot ser de gran ajuda per avançar en el procés terapèutic amb la psicòloga. Confia-hi.
Ves allà i explica-li la teva història. Com t'has sentit, què t'ha passat i el que has pensat. T'escoltaran i després t'oferiran una resposta.
Nosaltres seguim aquí, ves-nos explicant. Una abraçada molt forta!!!
La Laura Centellas