TCA🤔😔
Hola, tinc un dubte i abans no era conscient, pot ser que tingui anorexia si penso sempre amb el menjar, quan acabo de menjar i si veig menjar tinc ganes de vomitar, em llevo amb ganes de vomitar, pero quan em distrec no em passa..?
Laura Centellas

Hola! En primer lloc gràcies per posar-te en contacte amb nosaltres. Per poder diagnosticar es necessita una avaluació molt més exhaustiva. Compartir-ho amb algun adult de confiança (pares, profes,...) et permetrà que ells puguin ajudar-te que rebis l’atenció dels professionals que necessites. Si tens qualsevol dubte i per poder-te ajudar millor et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta fent-nos aquesta consulta. Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas