ho faig?
hola, tinc 15 i porto 5 mesos de rollo amb un “amic” ens agradem i ens liem pero ara fa unes semanes que em diu de fer-ho, els dos som verges.
No tinc por, estic segura de fer-ho amb ell pero no se si faig bé, si sóc jove…
Ho hauria de fer?
Algun consell per la primera vegada?
Laura Centellas

Hola,
Nosaltres no podem dir-te si pots o no pots fer-ho, és una decisió personal i única, de fet ni que l'altre persona o la teva parella et digui que ho vol fer, hauria de ser el motiu per qual decidim fer-ho.
Has de prendre tu la decisió, conèixer quines són les conseqüències que poden haver-hi a curt, mig i llarg termini.
El més recomanable és que parleu molt i molt, del que us preocupa, del que us agradaria i del que no us agradaria. Que utilitzeu preservatiu en tot moment que hi hagi contacte entre penis i vagina o penis i boca, per a evitar infeccions de transmissió sexual. I sobretot que si en algun moment voleu parar, tu o ell, pareu, l'altre ha de respectar SEMPRE un "NO".
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas